نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نه دی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی قصد دارند، همچنان آتش فتنه زیر خاکستر گرم بماند، گفت: هیچ توطئه‌ای در براندازی نظام برای مردم کارگر نیست.

"محمدکاظم انبارلویی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  فتنه ۸۸ را یک رونمایی از نبرد نرم آمریکا و غرب علیه موجودیت نظام اسلامی عنوان کرد، اظهار داشت: هدف‌گذاری اصلی فتنه، انقلاب و اصل ولایت فقیه بود که عده‌ای برای این هدف‌گذاری در داخل به سربازی خیمه دشمن رفته و متاسفانه هنوز هم برخی از سران آن در این خیمه علیه انقلاب و نظام فتنه انگیزی می‌کنند.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این فتنه جمهوریت و اسلامیت نظام را توامان هدف قرار داده بود و تمام اسناد و مدارک مشهود، نشان می‌دهد که رسانه‌های آمریکایی، رژیم صهیونیستی و انگلیسی منشاء فتنه بوده و فتنه گران با سرویس‌های امنیتی دشمنان ارتباط داشتند. 
 
انبارلویی شناسایی جریان فتنه گر و فتنه ساز را دستاورد بزرگ مردم در حماسه ۹ دی ارزیابی و خاطرنشان کرد: مردم در تظاهرات تاریخی ۹ دی جریان فتنه را منزوی و محکوم کردند، نقش رهبری "مقام معظم رهبری" در مهار فتنه مثال زدنی است، چرا که ایشان با هوشمندی این فتنه را مهار و فتنه گران را رسوا کردند.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، تثبیت اقتدار و امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی را یکی دیگر از دستاوردهای جنبش ۹ دی مطرح و اضافه کرد: این جنبش به دشمن ثابت کرد، هیچ توطئه‌ای در براندازی نظام برای مردم کارگر نبوده و نیست، چرا که هوشیاری و هوشمندی، همچنین سطح بصیرت ملت به حدی است که اجازه هرگونه تحرک ضد انقلابی را از دشمن سلب می‌کند.  
 
وی با بیان اینکه هرگز خیانت سران فتنه به ملت فراموش‌شدنی نیست، اظهار داشت: امروز نیز مردم با هوشیاری، تحرکات برخی از کسانی  که فتنه ۸۸ را سوء تفاهم تعبیر کرده و می‌خواهند با هنرمندی فتنه را حادثه داخلی تصور کنند، زیر نظر دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه عده‌ای خواهان عفو و گذشت دو طرف فتنه و نظام هستند، خاطرنشان کرد: برخی قصد دارند همچنان آتش فتنه زیر خاکستر گرم بماند، اما مردم خواهان محاکمه و مجازات آن‌ها بوده و معتقدند فتنه‌گران پای در محاربه با نظام جمهوری اسلامی نهادند و باید به همین جرم مجازات شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی