نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

(11 مرداد 99)

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز طی سخنانی به مناسبت عید قربان فرمودند: به موازات تحریم یک جریان حریف هم وجود دارد این جریان تحریف به دنبال واژگون نشان دادن واقعیات و حقایق است،‌ چه واقعیات کشور و چه واقعیات مرتبط با کشور. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو هدف جریان تحریف را ضربه زدن به روحیه مردم و آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم عنوان فرمودند و خاطرنشان کردند: پول زیادی هم دارند خرج می‌کنند و رؤسایشان دارند خودشان را خفه می‌کنند از بس علیه ایران حرف می‌زنند.

(12 مرداد 99)

یک مشت ابله در کاخ سفید و وزارت خزانه‌داری آمریکا جمع شده‌اند، فکر می‌کنند با تحریم ملت ایران می‌توانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن برسند.اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان در ابتدای ظهور اسلام و اعلام پیامبری محمد رسول خدا، آن‌ها را در شعب ابی‌طالب گرفتار کردند، به اهداف خود می‌رسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز درغرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمده‌اند و توطئه می‌کنند هم به نتیجه خواهند رسید.

(7 مرداد 99)

تصویری که امروز جهان از آمریکا دارد، با هیچ‌یک از سال‌های قرن گذشته قابل مقایسه نیست. همه شاخص‌های یک جامعه پست را در جامعه امروز آمریکا می‌توان دید.خشونت، نژادپرستی، فروپاشی خانواده، همجنس‌بازی، ارتباط جنسی خارج از کانون خانواده، سقط جنین، خودکشی و... از ویژگی‌های ساخت اجتماعی امروز آمریکاست.پاتریک جی کاتن، مشاور سه رئیس‌جمهور گذشته آمریکا در کتاب جدید خود به نام «مرگ غرب» با فهرست کردن این شاخص‌ها معتقد است: «اگر یک انقلاب فرهنگی و اخلاقی در آمریکا صورت نگیرد،‌ چیزی جز مرگ در انتظار آن نخواهد بود.»امروز تقریبا تمام ایالت‌های آمریکا درگیر شورش، جنگ داخلی و آماده‌باش نیروهای مسلح است. پلیس، گارد ملی و ارتش توأمان یک اعلام حکومت نظامی را در سراسر آمریکا نمایندگی می‌کنند. بسیاری از جامعه‌شناسان و علمای علم سیاست در واشنگتن معتقدند در یک جنگ تمام‌عیار داخلی گرفتار آمده‌اند. این در حالی است که سکاندار سیاست در کاخ سفید در دست بی‌ریخت‌ترین رئیس‌جمهور آمریکاست که کارنامه سیاهی از مفاسد اخلاقی، سیاسی و مالی دارد.