نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
اردشیر امیر ارجمند مشاور موسوی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: درست است که فتنه با بصیرت مردم سرکوب شد و فتنه‌گران را منزوی کرد، اما از آنجا که سران فتنه مرید آمریکا و غرب هستند و تاکنون هم بر طبل فتنه می‌کوبند، هیچ تخفیفی نباید به آن‌ها داده شود.


"محمدکاظم انبارلویی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  درباره اظهارات اخیر "اردشیر ارجمند"(مشاور ارشد میرحسین موسوی) مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: وی عضو سازمان جاسوسی آمریکا بوده و همین فرد موسوی را به بدبختی و بیچارگی کشانده و سوابق وی در انقلاب را به خاطر همراهی با سرویس‌های امنیتی و جاسوسی دشمن به باد داده است.   
 
 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه موسوی حداقل ۱۰ جرم نابخشودنی داشته و در حصر‌بودنش تنها یک اقدام تامینی و نه یک اقدام حقوقی است، اضافه کرد: موسوی و کروبی متهم به قتل ده‌ها نفر در اغتشاشات سال ۸۸ و دعوت از مردم به راهپیمایی پس از انتخابات و اغتشاشات هستند که این اقدامات این دو نفر را به عنوان دو محارب نظام، مردم و انقلاب مطرح می‌کند.   
 
این کار‌شناس سیاسی با بیان اینکه این دو نفر به عنوان سران فتنه مسئول خدشه‌وارد شدن به آبروی نظام هستند، تاکید کرد: این افراد با فرمان شورش بر جمهوریت و اسلامیت ایران به بهانه واهی تقلب در انتخابات، آبروی نظام را خدشه‌دار کردند که البته ملت نیز با قیام ۹ دی آبروی نظام را تضمین کرده و برگرداندند.   
 
انبارلویی در ادامه تصریح کرد: این‌ها متهم به دروغ‌گویی و دروغ‌پراکنی علیه نظام هستند و هنوز هم در حصر از اقداماتشان دفاع می‌کنند، آن‌ها متهم به این هستند که یک خط اتحادی علیه ملت تشکیل دادند و به اغتشاشات، ناامنی، اردوکشی خیابانی تداوم بخشیدند.   
 
وی با بیان اینکه موسوی و کروبی متهم هستند که با منافقین، سلطنت‌طلبان و مخالفین نظام برای آسیب زدن به حیثیت نظام همکاری کرده‌اند، اظهارداشت: همه این مطالبی که می‌گویم اسناد و مدارک مشهودی پشت سر خود دارد و اسنادی نیست که نیاز به پیگیری داشته باشد، چراکه تنها کافی است در سال ۸۸ تلویزیون بی‌بی سی، رادیو آمریکا و رادیوی منافقین را گوش می‌کردید که مشخص شود این رسانه‌ها چگونه بطور مشخص و علنی حمایت خود را از دروغ و محاربه با نظام اعلام می‌کردند.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به خسارت‌هایی که از اغتشاشات خیابانی به اموال مردم و کشور وارد شد، گفت: موسوی و کروبی متهم هستند که میلیارد‌ها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی وارد کرده‌اند؛ در این جریان آتش زدن بانک‌ها و اماکن عمومی موارد قابل رویت هستند که در آن زمان هم میزان خسارت‌ها در دادگاه اعلام شد.   
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه سران فتنه به قانون و نهادهای قانونی نظام اسلامی تمکین نکردند، بیان داشت: آن‌ها دروغ گفتند که به قانون اساسی و نظام التزام داریم، چرا که اگر التزام داشتند مردم را به شورش دعوت نمی‌کردند.   
 
وی همچنین با اشاره به تلاش برخی فعالان سیاسی داخل کشور در رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: درست است که فتنه با بصیرت مردم سرکوب شد و فتنه‌گران را منزوی کرد، اما از آنجا  که سران فتنه مرید آمریکا و غرب هستند و تاکنون هم بر طبل فتنه می‌کوبند، هیچ تخفیفی نباید به آن‌ها داده شود.
 
انبارلویی تصریح کرد: ما معتقدیم که بایستی سران فتنه را از حصر درآورد، اما نه اینکه آزاد شوند، بلکه به خاطر جنایت‌هایشان اعدام شوند، که این مطالبه اصلی مردم در حماسه 9 دی‌ماه بود.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنش به گفته "امیرارجمند" مبنی بر اینکه "نهادهای مدنی برای رفع حصر موسوی و کروبی باید به حاکمیت فشار بیاورند"، خاطرنشان کرد: نهادهای مدنی در کشور هیچ‌گاه از اظهارات و توهمات یک جاسوس سیا تحریک نمی‌شوند، چرا که آن‌ها تکلیف خود را می‌دانند اما اگر منظور از نهادهای مدنی منافقین و سلطنت طلب‌ها باشند که باید گفت آنها "نزده می‌رقصند! ".

 
گفتنی است؛ "اردشیر امیرارجمند" مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود که کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود".  
 
وی همچنین تاکید کرده که "این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند. "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی