نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو

مقالات و دیدگاه های محمد کاظم انبارلویی

نگاه نو
طبقه بندی موضوعی
بایگانی


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:خوب بود که رییس جمهور پاسخ اظهارات گستاخانه نخست وزیر انگلیس را از همان تریبون می داد. محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار احزاب «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنرانی دکتر روحانی در جمع سران کشورها در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: نطق دکتر روحانی در سازمان ملل و مصاحبه‌ها در دفاع از حقوق هسته‌ای ایران قابل ستایش است.


وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور نسبت به بحث غنی سازی و برچیده شدن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اظهار داشت: دو موضوع مطرح شده جزو مواضع و دیدگاه‌های اصلی ملت ایران بوده است.



انبارلویی همچنین تصریح کرد: خطوطی که رئیس جمهور در سازمان ملل جهت محکوم کردن سیاست‌های استکباری آمریکا، نقد حمایت آن‌ها از تروریست و نیز نقش آن‌ها در پیدایش تروریست در منطقه و جهان مطرح کرد، قابل ستایش است.



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نقد سخنان روحانی اظهار داشت: خوب بود که رئیس جمهور پاسخ اظهارات گستاخانه نخست وزیر انگلیس را می‌داد لذا این ایراد به مشاوران رئیس جمهور وارد است که در طراحی مورد نظر تغییراتی را حاصل کرده تا رئیس جمهور پاسخ گستاخانه نخست وزیر انگلیس را می‌داد.



وی خاطر نشان کرد: لازم بود علاوه بر پاسخ سخنگوی وزارت خارجه رئیس جمهور هم از‌‌ همان تریبونی که نخست وزیر انگلیس گستاخانه صحبت کرد رئیس جمهور کشورمان نیز پاسخ وی را می‌داد.


نظرات  (۱)

ریس جمهور ما خیلی ضعیف عمل میکند
تا حدی که بدون شک دوباره باز هم کامرون ملت ایران را تحقیر خواهد کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی